merkursavascisi_06 hep diyolar ki her işi çocuğumla yapıyorum hem etkinlik oluyo hem işi yapıyorum ya nasıl ya nasıl 🫣 süpürüp toz alcam dedim temizleyici fısfıslıyorum hemen o şişeye uzanmaya çalışıyo kendisine su olan bi sprey şişesi ayarladım eline bez de veriyorum ama gelip benim bezi şişeyi almaya çalışıyor 🤭 süpürgeyi çalıştırıyorum kapama düğmesine basıyo😂 bi de burda birisi ev temizliği dediğin ne ki iki saate biter demişti ben bir saatte salondan zor çıktım çocukla yav😂 kimyasal içerecek temizlikleri o uyuduktan sonra yapmaya çalışıyorum zaten ama en azından süpürgeyi açabilseydim iyiydi😅
_-zynp-_ merkursavascisi_06 kızım daha küçük ama bende ev işlerini zor yapıyorum ilerleyince hiç yapamam herhalde geçen hafta üç gün ev süpürücem diye gezindim bir gün buzdolabı silebildim şimdide evi çektirip silicem ama başlayamadım bir türlü 🫣
Ysmn11-11 merkursavascisi_06 ben 10 aylığa kadar kanguruyla kızımı bağlayıp öyle supur sil yapıyordum kızım emekleme ve yürüme 1başlayınca onuda katıyorum kimyasal kullanmıyorum çünkü kovayla temas ediyor sirkeli suyla siliyorum yemek.yaparken de tezgaha oturtuyorum dikkatli bir şekilde yemeğimi yapıyorum çok şükür şuan 1.5 yaşında bir soruj yasamadik ufak kazlar oluyor tabi kovadan şu dökme kovanın içine oyuncak atma kızıma zarar gelmesinde gerisi önemli değil
merkursavascisi_06 _-zynp-_ ya ben küçükken daha iyi yapıyodum bebek arabasıyla evin içinde gezdiriyordum yanımda ya da o zamanlar uyandıktan sonra ağlamaz yatağında etrafını izlerdi. 6-7aydan sonra değişti şimdi yaşını yeni geçti acayip hareketli meraklı bi hanfendi asla durmuyo😅😅
nazlii1_ _-zynp-_ valla bende 1 haftadır robot süpürgeyi bile çalıştırmaya üşeniyorum 😅😅😅 içerisi süpürülcek 1 haftadır 😜
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Benimki de halıyı kaldırıcm yada sercm üstüne oturur. Oyun oynadığımızı zanneder. Yatağı serceksem üstüne çıkar serdirmez😂🤷♀️🤷♀️
merkursavascisi_06 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala şakacı şeylerrr😂 ben de halıyı kaldırdım tüm parkeyi görünce hoşuna gitti emeklemek döndü durdu zor serdim tekrar😅
_-zynp-_ merkursavascisi_06 benimkiyle konuşacaksın onunla ilgileneceksin yoksa durmuyor eşime bırakıyorum bu seferde ayrı durduktan sonrada yapışıyor 🫣 inşallah ilerleyen vakitte düZene girer birde ailelerden uzaktayız akrabalardan gelen kalmalı geliyor sil süpür yemek yap derken çok yoruluyorum bir iş yap kızla ilgilen yap ilgilen derken başım dönüyor 😂
merkursavascisi_06 Omeraslan ben yürüteçe yani örümceğe karşıydım almadım zaten alsam bile evde koridor falan geniş değil onunla sürekli bi yerlere çarpar dururdu😂
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala merkursavascisi_06 halıyı kaldırınca ayağıyla basınca gelen o ses var ya acayip hoşuna gidiyo. Sırf o ses için ayağını hızlı hızlı vurarak yürüyor 😂
EcrinMelek1- @merkursavascisi_06 doğduğundan beri yanında makine açarım rahatsız olmazdı daha bı iki hafta öncesine kadar yanında süpürürdüm (kaynanamlardayken) sonra eve geldim halıları verdik onlar geldi temiz diye süpürmedim sadece paspas attım geçtim o uyurken neyse bugün süpüreyim dedim uyanıktı makineyi açtım feryat figan ağlamaya başladı hemen abıldayarak yanıma geldi 9 buçuk aylık yere koyuyorum gene ağlıyor kucakta evi süpürmeye çalıştım olduğu kadar artık yani bı iki hafta içinde nasıl bu kadar huyu değişti anlamadım 🤦 boğazları kızarmıştı hastaydı ondan sonra oldu böyle ve bu şekilde kucak kucağa bu sıcaklarda nasıl olacak bilemiyorum 😔
merkursavascisi_06 EcrinMelek1- hastalık huy değişimi yapıyor malesef bi de atak dönemi var o sıralar. Allah yardımcınız olsun🥲
Minahanzadeee EcrinMelek1- beni anlatmışsınız. İki haftadır süpürgeden rahatsız olmaya, ağlamay başladı. Anakucağı, sling takıp yapayım dedim onlarda da rahat durmadı. Bi kolumda bebek bi elimde makina,öyle yapıyorum. Ne zaman son bulacak merakla bekliyorum
[silindi] EcrinMelek1- o aylarda süpürge blender fön makinasına karlı gerçekten korku hassasiyet başlıyor doktorumuza da sormuştum tiz seslerde korkmaya başlar çok normal algısı gittikçe değişiyor demişti sizde vi sorun isterseniz çok üzerine gitme 18 ay veya 24 ayda kendiliğinden biter dedi Süpürürgeden asla korkmuyor ama blender fön makinesi korkulu rüyamız resmen birde çamaşır makinesi sıkmaya başladığı zaman inşallah 18.ayda biter sabahlar krep pankek çok seviyor ama blender asla kullanamıyorum 3 aydır zor oluyor
merkursavascisi_06 Ysmn11-11 ben kanguruyu boşa aldım hiç kullanamadım artık koysam da durmaz 😃 sprey şişeme musallat olmasa ben de kimyasal kullanmıyorum da bundan sonra sirkeli su koyucam sprey şişesine de
Misssitare merkursavascisi_06 11.5 aylık ben yapabiliyorum🙆♀️ bebeğim ben iş yaparken buzdolabı, bulaşık makinesi, çekmecelerle oynar. Bazende pilastik kabları veririm. İlerleyen zamanlarda basamak almayı düşünüyorum. Tezgahta yanımda olsun diye🙂
merkursavascisi_06 Misssitare ya önüne en dikkat çeken şeyi de koysam süpürge sesini duyunca pıtı pıtı yanımda bitiyo😄
Kardem merkursavascisi_06 ben genelde kızımı öğlen uykusuna uyutunca yapıyorum temizliği. Kızım uyanınca da hemen kızımın uyuduğu odayı temziliyorum. Evim cok büyük değil 100metre 2+1 ben max bir bucuk saatte bitiriyorum
merkursavascisi_06 Kardem benim 3+1 iki odayı robota süpürttüm bi salon bi mutfak antre anca yaptım çocuk odası kaldı yine pek kullanmıyoruz orayı diye kapıyı kapattım çıktım 😂
Prensescilek merkursavascisi_06 valla cok zor. Bide ben çalışan bir anneyim 8-5 .Cumartesi de kizimin kursu derken bana sadece pazar kalıyor artık o zaman da ne yapabilirsem .😄
Aysunn41 merkursavascisi_06 valla 13 aylık benimkide hiç izin vermiyo süpürge sesine korkuyo açınca agliyo uyurken yapmak imkansız en ufak sese uyaniyo mutfak işlerini yaparken eline bireyler veriyorum salatalık üzüm falan o onları yerken yapıyorum yada eşim evdeyken o ilgileniyor ben iş yapıyorum
merkursavascisi_06 Aysunn41 çok şükür korkmuyo hatta seviyo da sürekli kapatıyor oyun yapıyor ya da kabloyu doluyo boynuna korkutuyo beni
Di_26 merkursavascisi_06 bende robot süpürgeye yaptırıyorum sağ elim oldu iş görüyor valla çocukla zor yani süpürgeye vakit ayırmak
Ysmn11-11 merkursavascisi_06 ben de öyle yapıyorum sprey şişelere sirekeli su koyuyorum cok temas ediyor el mecbur çamaşır suyu gerekmedikce kullanmıyorum banyo ve tuvaleti de uyuyunca yıkıyorum annelik. Işte önceden çamaşır suyu kokusu almayinca temizlik yapmamis gibi hissedrdim şimdi herşey değişti🙃🙃