uynakbalina tubiiik_ yani bilmiyorum stresli miyim, doğuma 1,5 ay vardı çok iyi günler geçirmedik ailece hala onun stresi var tabi bu ay eşim çocuğum hastanede yattı onların sıkıntı hep bişeyler üst üste geliyor 🤷🏻♀️
Cennetinsusu uynakbalina 40 çıktıktan 15 gün felan sonra oldum. Ama normal adet gibi değildi azar azar damla damla oldu. Bir kaç gün sürdü bitti. Üzerinden 2 aya yakın zaman geçti hâlâ olmadım. Düzensizlik normal. Zamanla düzene girecek.