umosko sizi güldüreyim birazcık gün önce yemek yapmakla uğraşıyordum büyük kızım kardeşinin emziğini almış gitmiş yatak odasında hiç Kullanmadığımız bir çekmecenin en alt katına koymuş kapağını da geri kapatmış Tabii küçük şimdi emziği iyi alıştı emmem diye ağlıyor Arıyoruz arıyoruz bulamıyoruz eşim geldi 3 saat aradık Ondan sonra eşim gitti mağazadan yenisini aldı geldi aynı aynı marka aynı Ay olmasına rağmen bildi yeni emziği almadı öğürdü kustu 3 kere de ama hala emmem diye ağlıyor çünkü uykuya dalır ki dalarken kendi kendine uyuyor memesini veriyorum pusetine koyuyorum uyuyor 2 dakika içinde neyse eşim gitti 350 liralık alışveriş yaptı geldi 2 emziğe para verdi takım olarak satılıyor avent’in emzikleri almadı çocuk Allah’ım evi sonra tekrar bir iki saat daha aradık en sonunda artık krize girdim yani cam burnuma geldi o derecede sinirlendim bağırmaya başladım Nerede bu nereye kayboldu diye Ondan sonra yatak odasına gittim çekmeceleri dedim bir açayım bakayım bir attım Baktım büyük olan kız çekmediğin içerisine saklamış kayıp olmasın diye o an beynimden vurulmuşa döndüm 4-5 saat bize emzik arattırdı O yüzden her daim bulabileceğiniz bir alın benden tavsiye Ertesi gün de emziği tekrar eline almış diyor ki anne dur ben bir şunu saklayıp geleyim de kaybolmasın diyor defalarca sorduk Bu arada çekmece diyorum ama komik gelmesin gerçekten hiç açmadığımız ve Kullanmadığımız çekmece o odaya da girdiklerini hiç hatırlamıyorum o gün ne ara gitti de sakladı bilmem