Bebegim 14 günlük meme reddinden çok korktuğum için biberonu bile 3. Günde sarılık olunca mecburen verdim emzikte vermek istiyorum ama yenidogan sürecini atlatınca yani 30 günden sonra falan düşünüyorum ancak bazen memedeyken beni emzik gibi kullandıgını fark ediyorum sizce ne zaman emzik vermek uygun olur meme reddi de yaşamak istemiyorum genelde uykuya geçerken vermeyi düşünüyorum emzigi