Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah çok zor geçen bir hastalık dikkat etmeniz gerekiyor baya bi . Temizlik hummalı bir şekilde evde olmalı evde başka bireylerinizde var mı bilmiyorum ama temas halinde geçen bir şey bu , dermatoloji bölümünde genelde bi krem yaziyolar bebeklerin cildi hassas olduğu için her kremide yazamiyolar
Benim bebeğimde de vardı benden geçmiş onada hamileyken tabiki kimse farketmedi ama krem losyon kullandık sürekli gidiyo geri geliyor kaşıntı