Goksu_argum Bebeğime bugün uyuz teşkisi konuldu daha 1 ay 7 günlük geçiren varmı keisn çözüm önerileri bekliyorum geçmesi için
Goksu_argum Summerwine95 bilmiyorum ya 1haftadir vücudunda sivilce tarzı şeyler vardi isilik sandım da değilmiş
Goksu_argum hurmakusi bilmiyorum ya tüm kıyafetlerini yıkadım kendim bile yıkamadan hiçbirşey giymem bebegimede aynı titizliği gosteriyorum
Sinemeyra Ben hamileyken uyuz olmuştum çok yaygın bebeklerde çok zor olduğunu söylemişti doğuma kadar geçirmen lazım demişti kıyamam o illet çokta kaşınır özellikle gece
Goksu_argum Sinemeyra ya ben gebelikten önce olmuştum ilaç kullandım sonrasinda geçti gebelikte yoktu yani uyuzluk artık tammi geçmedi kalintilarmi kaldı bizde öylemi geçti anlamadım ya
Niasal Goksu_argum Goksu_argum kötü kokan bi karışım verdi doktor 3 gün sürdük 4. Gün yıkandık 2 hafta yaptık bunu heryeri yıkadık temizledik halıları bile yıkamaya verdim benim 1 senede gecti kızımın 2 ay sürdü
Sinemeyra Goksu_argum olabilir ben karışım kullandım öyle geçti ilaçla asla ölmedi sürekli duş gerekli kıyafetler her çıkarıldığında 60 derecede yıkanmalı banada demişti tamamen geçmezse çocuğa geçer senden demişti çok yaygın
Alyabade1 Goksu_argum bizde geçirdik 3vdr herşeyi posetledik 60 derecede yikattim çok heryeri sirkeli suyla sildik doktorun verdiği ilacı 1 hafta arayla kullandık çok zor bısey
Alyabade1 Goksu_argum geçti ama her ilaç aynı şekilde kullanılmıyor doktorunuzu dinlemenizi tavsiye ederim çünkü cilde sürülen krem haşere zehridir bilginiz olsun