06elfber06 bebitonunannesi_ çok haklısın cnm daha önce çok dağıttım ama kıymet bilmediler bende burda giç tanımadığım insanlara çok uyguna veriyorum yanında birsürüde hediye koyuyorum
06elfber06 bebitonunannesi_ ayrıca çok tşk. Ederim canım aslında adı ikinci el satış bebişler çok hızlı büyüyo doğru düzgün giydiremiyoruz bile inan bana
ArvenMom bebitonunannesi_ kızıma bu hanfendiden 3lü tulum aldım hem uyguna hemde o kadar güzel ki sırf beslendiğim için hediyelerde yollamıştı bence çok iyi birşey yapıyor 🫶🏼