06elfber06 hayırlı satışlar,size dair söylemiyorum ama eskiden kullanılan şeyleri annelerimiz teyzelerimiz birbirine verirlerdi ,bizim giymedigimizi küçülen kıyafetinizi yengeme verirdi mesela annem ,o zaman daha güzeldi ya🥲, şimdi paraya da ihtiyaç olduğu için 2.el satış yaygın