htcay amin. verdiği mama bize çok iyi geldi. Sıvı bir mama direkt biberona boşaltıp içiriyorsun 200 ml lik şişesi. İnfatrini ve similac hgy energic olmak üzere iki çeşidi var. Tanesi 11 tl önce ikisinden de ücretli olarak alıp denedik. İnfatrini isimli mamayı sevdi. Doktor da 60 tanesine reçete yazdı. 130 tl tuttu. Günde 2 tane içmesi kafi dedi. İlaveten ek gıda, gece de meme emiyoruz. 5 gün içinde 250 gr almış doktora gitmiştik. Sende mutlaka doktorunla bu mamayı görüş derim. Umarım sana fikir olmuştur.