htcay Bebeğimin gelişimi hakkında endişelerim var 6 aylık 6800 gr boyu da 65 normal mi? Lütfen fikirlerinizi açıkca söyleyin.
1bocek1cicekannesi htcay doğduğu boy kilo önemli annesi doktorunuz normal diyorsa normaldir. Ek gıdaya da yeni geçeceksiniz kilosundan endişe ediyorsanız ek gıdalarda taşımları bitirildikten sonra kilo aldıran tarifleri uygulayın
Guel_ htcay neden herkes bu kiloyu bu kadar takiyo ki anlamiyorum 🙄bizim toplumda her bebek etli butlu mu olmali... kendinizi strese sokmayin bi sorun olsa ilk doktorunuz söyler bunu zaten ilk 6 ay bebeklerin dogum kilosunun iki kati olmasi beklenir. 6 aydan sonra da kilo alimi yavaslae hareketlendikleri icin
tugceo92 htcay canim neyden endişeleniyorsun? Doktorun mu endişelenmeni söyledi anlayamadim ? 6 aylıkken 6500duk. Zaten 6. Aydan sonra kilo alımı yavaşlar araştırabilirsin internetten bolca. 300 350 bile alıyorsa yeterli görüyor doktorlar o aydan sonra.
Portakal htcay persentile baktın mı. Bizimki 6 aylıkken 7 kiloydu bazı doktorlar az bazı doktorlar iyi diyo boyuda 65 cm normalde normal ama size göre kısa dedi biz anne baba uzunuz çünkü. Ailede sonradan uzayan biri varsa muhtemelen ona çeker dedi
htcay 1bocek1cicekannesi Doğum kilosu iyi aslında 3500 gr boyda 50 cm ama ne bileyim gelişmiyor doktorda geçen aydan başla dedi ek gıdaya tadımlarım bitti ama endişeliyim çok ne vereceğimi bilmiyorum kilo aldıran ne olabilir ?
htcay Doğum kilosu iyi aslında 3500 gr boyda 50 cm ama ne bileyim gelişmiyor doktorda geçen aydan başla dedi ek gıdaya tadımlarım bitti ama endişeliyim çok ne vereceğimi bilmiyorum kilo aldıran ne olabilir ?
1bocek1cicekannesi htcay takip ettiğim bi kaç sayfa var ordan tariflere bak istersen ben henüz ek gıdaya geçmediğim iÇin bu konu hakkında bişi diyemeyeceğim canım. Ama orda bi çok tarif bulabilirsin. Umarım bebişin sağlıklı kilo alır canım. Hesapları paylaşıyorum. https://instagram.com/ekgida_anneleri?igshid=jmkq2x091svo https://instagram.com/bebekceyemekler?igshid=2j275xz9ef0w https://instagram.com/babyfoodfactory_?igshid=1l00uhzzi5tw6
htcay Guel_ Yaa aslında ben kilodan çok sanırım boya takıntılıyım doktor normal diyor ama ne bileyim çok uzamıyor gibi 🙈
htcay tugceo92 Yani doktorum ilkin mama alımına karşı çıktı sonra 5,5 aylıkken ek gıdaya başla kilo alımı iyi değil dedi.Sanırım bu yüzden ayrıca boyu bana kısa geliyor ilk bebeğim olduğu için endişeliyim galiba.
Guel_ htcay her bebegin boyu ayni olucak diye bisey yok ki canim simdi minyon olan belki 10 yasindan sonra boy atmaya baslayacak. bebegin saglikli ise hic bi sorun yoktur boy kilo da genetik de olabilir esin ve sende minyonsan mesela bebeginin asiri kilo almasini bekleme 😊
tbc htcay bizde 5,5 aylığız. 5. ay kontrolünde doktor kilosunun da (6200) boyunun da (64cm) olmasından gerekenden geri geldiğini söyledi doğum kgsi 3000 kg idi. Ek gıdaya başladık bence dert etmemelisin çünkü her bebek farklı oluyor. İlaveten doktor bizi raporlu mamaya başlattı.
kiliclar [bilinmeyen] hangi mamayı denediniz benim kızım aptamili çok seviyor sizde içine pekmez filan ekleyerek verebilirsiniz aslında 6 aylıkda olmuş çünkü
htcay kiliclar Aptamil,Bebelac,Similac, Hipp şu anda da hero baby(4.aydan itibaren olan) deniyorum onu az biraz da olsa alıyor sanki umarım alır sizin başka öneriniz varsa deneyebilirim.