Summerwine95 karanikoannesi benim etrafımda gördüğüm 3 yaşında çocuğu olanlar bile oh be dünya varmış diyemiyor🤣kızım 5 ay 17 günlük o yüzden yorulsamda oflasamda anın tadını çıkarmaya çalışıyorum🤣
Tombikdonerartikcokpahali AviL06 hayır. Biz 2 yaş sendromunu 1,5 yaşında atlattık 🤣 çok zordu. Şuan daha sakin çok şükür
Gmznr2909 Tombikdonerartikcokpahali ya benim oğlum 2 yaş sendromuna bir giriyor gibi bir çıkıyor gibi iyileşme bi gelii bi gidiiii😀
ikibebelianne karanikoannesi tam oh be dedim başa döndüm en azından ne zaman tekrar oh diyeceğimi biliyorum 1.5-2 yaşında rahatlarım yine😂
_Asilin_Annesi_ karanikoannesi 4 yaş civarı bence. 3.5 yaşında şuan tuvalet sorunlarımız var onu da anlatırsam tamamdır diyorum 🤭
Gmznr2909 bencorapkadiniyim gerçekten o zaman bitiyor mu oğlum bu gün paspaslara işedi bitince bitiyor he doğru söyle he ümit ver bana 😀 büyük bitse ne olacak ki ikinci peşinden geliyor 😀