karanikoannesi büyümesini beklemeyin beraber gezin 😁 ben 2 çoçukla doğdukları günden beri geziyorum. Ha zorluğu i 4 yaşa yakın azalıyor Bi nebze suan 4 yaş ve 1 yaş kızım var Allaha emanetler geçiyor zaman hemde su gibi. Küçük kızdan çok çektim hala çekiyorum 6 ay gaz suan 13 aylık asabi huysuz küçük insan diyorum. Biraz önce şunu düşündüm seneler sonra bazı şeyler aklımıza geldiğinde diyeceğiz ki ben buna mı sinirlenmişim Ben bunu mu üzülmüşüm ben buna mı kaygılanmışım diyeceğiz ve inanın çok gülüp geçeceğiz Allah yeter ki can sağlığı versin şu an yorulmamızın yıpranmamızın hepsi normal her Anne bu yollardan geçiyor Ama elbet bir gün bitiyor bu zorluklar