Bebek çok terlesede bu kadar az çiş yapması bence normal değil mamayla destek vermelisiniz tek açıklaması doymaması mamayla deneyin çişli bezi artarsa mamayla destek vermeye devam edin bebeğiniz daha çok küçük biberon yerine şırınga yada kaşık biberon tercih edin bence meme reddi yaşamazsınız