Ikikizannesi7534 Arkadaşlar 3 bucuk aylık kizim 4 5 gündür cisinde Cook azalma var emiyor yutkunuyor ama geceden sabaha bir kere işemiş oluyor nolur anlayan varda bi yardımcı olur mu
Deletedmom_112 Ikikizannesi7534 peki gün içinde nasıl çünkü belli bir zamandan sonra bebekler geceleri pek yapmıyor.
Tazeanneveminigi Ikikizannesi7534 3 buçuk aylık bir bebek için normal diye biliyorum yani en azından ben geceleri altını zaten almayi bırakmıştım o dönem. Sabah kalktığında alıyordum. Çünkü uykusu altını aldığım zaman hemen bozuluyorum geri dönmede zorluk çekiyordu. Sabah uyandığında da şişkin bir bez ile karşılaşmak lazım tabi. Gün içinde ıslak bez durumu nasıl acaba bir de kilo alımı ne durumda? Cisli bez sayınız yeterli olması için günlük 5 6 kesin olması lazim diye biliyorum. 🥰
Ececiiim Ikikizannesi7534 kilo alma durumu nasıl acaba emmesinde azalma vs mi var? Veya sıcaklardan mı oluyor? Çünkü geceden sabaha epey çiş birikiyor aslında
Ikikizannesi7534 Deletedmom_112 Gün içindede öyle bezi 4 5 saat temiz duruyor emiyor ama takip ediyorum cis yapmıyor mesela gecede sürekli 3 saatte bir emziriyorum önceden dolardı bezi şuan hep temiz
Ikikizannesi7534 Tazeanneveminigi Bu aralar oldu anlamadım emiyor ama yapmıyor gün içindede aynı sorunu yaşıyoruz uzun süre Bike kalsa bir kere isemis oluyor geceden sabaha 1 kere neden oldu anlamadım kafam çok karıştı artik
Deletedmom_112 Ikikizannesi7534 idrar rengi koyuysa veya bezinde pembemsi lekeler varsa sıvı alımı yetersiz demek oluyor ama sıcaklardan da olabilir.
Denoos Ikikizannesi7534 Eğer bir derdi var gibi huzursuz ve ağlıyosa içini rahatla doktora göster canımm ama huzurluysa takma kafana bu arada su almaya başladımı İçiyomy günde 4-5 defa içiyosa yapmıyosa bi göster doktora annesi ama için rahat olsun sanki benim oğlandada olmuştu o zamanlar
_The_ANA_ Ikikizannesi7534 Siz bir doktora gösterin ne olur ne olmaz Arkadaşımın bebesinde de bez hep kuruydu İdrarda kristalleşme mi ne çıktı İnşallah önemli bir şey değildir
Bilgeebaby Ikikizannesi7534 haziran 25 te 3 aylıktı o ara ist ailemizin yanındaydık bez sayısı aşırı düşmüştü günde 2-3 anca değiştiriyordum. Gece zaten bir bez değiştiriyordum. Annem gece normal artık geceleri işemez diyordu. Sonra kendi doktorumuza sordum olur öyle dedi şuan 5ay 6 günlük normal günde 3-4 değiştiriyorum. Dün akşam yatmadan 20.30 gibi bez takmıştım sabah uyanında aldım. Baya baya dolmuştu. Ama bu ara kızım gece sürekli uyandığı için her uyanmasında işiyor demek ki. Tabi yinede içinin rahat etmesi için doktora sor. Eğer özeldeyse para vermek istemiyorsan instagramdan soru cevap yapann doktorlara da sorabilirsin. Çocuk konusunda sormadım da hamilelikle ilgili çok sormuştum hep cevap aldım
Ikikizannesi7534 Ececiiim Gece etmesi iyi 3 saatte bir emiyor kilo alimida iyiydi yani nolduysa son zamanlarda oldu
Ikikizannesi7534 Demetbulut Bugün öyle yapicam yoksa neden böyle oldu Bi sıkıntı mı var demekten Bi hal oldum
Cactuswoman01 Bizde 5 aylık olacağız 2gün sonra bugün ilk defa bzide de oldu şimdi altını açmak için yatırdım bez kuru halen şerit sarı gece beslenmesi yapıldı günde 4 yada 6 defa idarar için değişim yapıyorum ama ilk defa böyle oldu korkmadım değil açıkçası 🥹
Demetbulut Ikikizannesi7534 acaba demek gerçekten çok zor .. yargılamak değil yanlış anlamayın ama bu kadar beklemeniz bile hata 2. Gün hemen doktora gitmeniz gerekiyordu .. haberdar eder misiniz sonucu
Deletedmom_112 Ikikizannesi7534 sıcaklardan olabilir birkaç gün gözlemle olmadı bir doktora danışırsın
Kuzucuklar12 Ikikizannesi7534 siz suyu az içiyor olabilirsiniz içtiğiniz anca vücuda yetiyordur sicaktada terle atiyordur kuzu
Ikikizannesi7534 Denoos Öyle huzursuzluk yok bazen uyku sırasında falan ağlar huyu falan aynı öyle farklı ağlama falan yok yani umarım geçici olur çünkü kendi kendimi yedim durdum artik