orkideSeverim Mree kız evde birde tekim normalde tekken gece 3-4 e kadar uyuyamazdım bugün gün doğana kadar uyumuycm anlaşıldı 😂
KLORAK Deletedmom_110 kız hristiyanların tabutu açık oluyor ya son yolculuğuna süsleyip yolluyorlar takım elbise erkeklere ve ten makyajı kadınlara da elbise ve makyaj iremnazshn
Fasulye12 KLORAK Soranlara şaşırdım , yahu bir yığın yabancı film, dizide siyah giyinip cenaze yaparlar nasıl denk gelmemişler. Tabi bunu tvde görmek ayrı , karşı binanızda yapılması ayrı.
Seraysarp redizepol1 komşunuzun kardeşi geldi mi yanınıza yani kesin biri var mıydı gördüler mi onlarda
Kitapkokusu redizepol1 Rüzgardan dolayı sallanan bir şey olmasın? Benim oğlumda terastaki uzun soba bacasını karanlıkta zürafa gördüm deyip ağlamıştı da. 😂
Berko Mree aynen şimdi bile tuvalete gidicem bu post yüzünden gidemiyom ne olcak bu ödleklik bilmiyom çocuk olsun korkmazsın tek dediler şimdi daha çok korkuyorum gece pat diye aglıynca havaya sıçrıyorum korkudan tekken
AybarssMom Neden çoğumuz evde yalnızız kızlar bu erkekler gece çalışmalarını daha çok mu seviyor ne 🤨
Minikmucizemmmmmm Sonu böyle olması cok enteresan belkide saklandı birazdan yıne cıkacak keske polise gitti demeseydınız
Mree orkideSeverim valla allah yardımcın olsun 🙈 ben böyle uyuyamadığımda matrax diye bir program var bilir misin bilmem youtube da kayıtları var onları açıp dinlerim benim kafamı dağıtır sonra bi bakarım sabah olmuş😂
redizepol1 KLORAK pprensesannesii Baybars02 Seraysarp nilinannesiiiiiii Beasey Minikmucizemmmmmm Mree ZMRAMOM Aseliiimmm Berko Sena80 nilinannesiiiiiii jap Deeenizzz iremnazshn Mrvll biradamavisi Deletedmom_110 iremnazshn Semaaa39 Deeenizzz Aseliiimmm nilinannesiiiiiii Ozgzcn Beraninannesii nolmuskine Berko AlfaAnne Umut35 Khaleesiii Adababy Deeenizzz Minikmucizemmmmmm Adababy Arkadaşlar göz yanılması değil. Bende öyle sandım ve 10 kere çıktım balkona ben çıkınca bana kafa salladi. Neyse komşuyu bekleyemedim polisi aradım. Bi baktım gitmiş. Şuan da yok. Polis de gittiyse gelmeye gerek yok dedi. Şuan uyuyamiyorum. Oturdum sinirden ağlıyormm. Sabah ilk isim karşı komşuya gidip sormak olacak. Asla göz yanilmasi degil. Çok eminim. Ben kafamı çıkarıyorum hemen bana donup kafa sallıyor
Beraninannesii redizepol1 Kapını bacani iyice kapat kilitle vgerekise balkon kapnin önüne ağır bişey çek bacım çok manyak devirde yaşıyoruz napicagi belli olmaz Allah korusun
seizetheday redizepol1 ben olsam dayanamam sürekli bakarım korkudan ben de uyuyamazdım zaten yine gelirse 10 metre de yakın Bi mesafe