Berko ay elektrik gitmesi en korktuğum işte evde biri bile olsa karanlıkta kalınca ödüm kopar. Bana da herkes şaşırıyor ya ne güzel evde otur mis gibi diyorlar ama kimse anlamıyor beni böyle birkaç kere yener gibi oldum sonra böyle şeyler okuyunca hemen tetikleniyor kalamıyorum🥺