Yarenysra Iremozerr acı ağrı hissetmedim özel hastanede takıldım, korkulacak birşey değilmiş bende çok tereddütle gittim ama hiç hissetmedim
Miracinannesi52 Lavina ben doğum yaptıktan sonra 40 nda taktırdım 1 yıldır da spiralim var bakır olan gayet memnunum
Lavina Miracinannesi52 bende 40 kontrolüne gidince taktırmak istiyorum acaba kan tahlili istiyorlarmı yinede
Ndrg-12 Lavina ben spiral taktırdım ayrıca prezervatif de kullanıyoruz. İkinci çocuğum piyangodan çıktı korkuyorum çünkü 😂
Funda6161 Lavina kesin düsünmüyosan tüp baglatsaydın keşke yada onu yaptirabilirsin prz. Dogru kullanimda etkili