Selam kızlar ben 22 gün önce 3 bebeğimi doğurdum kesinlikle birdaha çoçuk istemiyorum korunma yönteminiz nedir memnunmusunuz ben sprial taktırmayı düşünüyorum ondanda çok korkuyorum artı prezervatif var aklımda prezervatifle 3 hamile kaldığım için ikinçi hata 3 yöntem şart oldu bana sprial taktırıp memnun kalan var mı ☺️