Ben bebeğime büyük beden giydiriyorum o iyi geliyor bu soruna. Şu an mesela 2 aylık ama 6-9 ay pijama giydiriyorum. Çıt çıtlı zıbınları da az bi şey sıksa Bile iz yapıyor. Büyük beden bez alsanız da bi şey değişmiyor. Çiş yapınca bez şişiyor ve zıbın sıkıyor. Ben o yüzden büyük giydiriyorum o sorun baya azaldı