Selam anneler.
molfix pure soft bebek bezi kullanıyorum 4-9 kilo olandan bebeğim 5,5 kilo ama bacak tarafında lastik iz bırakıyor. Aslında çok sıkı bağlamam özellikle dikkat ederim ve bağladıktan sonra lastik yeri düzeltirim ona rağmen iz yapıyor ve kızarıyor. Bu konu hakkında düşünceleriniz nelerdir? Çok fazla pişik olmuştu oğlum ancak zeytin yapı ve su ile yıkamak geçirdi. Neler önerirsiniz bana tecrübeli anneler 🙏