bebegimhosgeldin55_ her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır , herkes fikrini söylemiş ben de fikrimi soyleyeyim. Uyku ile emme arasındaki bağı koparın. Öğle ve gece uykularına farklı şekilde geçirin önce. Meme kesme sonraki iş. Ben oğlumu kucağımda gezdirerek uyuturum, bir de güçlü uyku rukyesi var onu dinletirim. Bazen de salıncağı var onda sallayarak. Siz de uyutma şeklinizi değiştirin sonra kademeli azaltmaya gidersiniz. Hem daha 2 yaşına da zaman varmış. Yol haritanızı uzun aralıklarla belirlemeniz geçişi kolaylaştırır ☺️