bebegimhosgeldin55_ merhaba benim oğlum da yarın itibariyle 24 aylık olacak. Çevremdeki herkes sabır taşı ile bıraktırdı. Ama bebekte psikolojik sıkıntılar yaratıyor bence. Uzun bir süre memeyi seviyor ve bırakmıyor aslında. Bir de çok agrasif , gergin oluyor bebekler.Ben de kademeli azaltma yapıyorum.Benim oğlum gece gündüz sürekli emen bir bebekti, canı sıkılsa, uzulse , mutlu olsa , beni yatarken görse vs 15 dk bir emerdi. Gece sürekli kalkar emmezse uyumazdi. Bir ay önce başladım kademeli azaltmaya. Önce günde üç ,gece sınırsız başladım. Sabah, öğle ve akşam diye. İstediğinde oyaladim, oyun oynadık , arada şarkı dinlettim, reyhan şerbeti yaptım onunla , keklerle sürekli oyaladim. Hayatımızdan meme kelimesini çıkardık. Anlayınca hemen istiyordu. Böyle iki hafta ilerledik. Sonra ikiye düşürdüm. Bir hafta sonra teke dusurdum. Hala gece sinirsiz. Sonra gün içindekini bitirdim. Şimdi gece bir kez kalkıyor emiyor yatıyor. Gün içinde aklına geliyor beni yokluyor ama alıştı o fikre ısrar etmiyor hemen oyalaniyor bir şeylerle. Önümüzdeki hafta da geceyi keseceğim. İnan böyle ne o zorlandı ne ben. Hatta memelerim mastır bile olmadan ilerledi.