Seren35 6ay 28 günlük benimle yatıyor gece.2 aydır .beşiğinde yatmıyor .nasıl bırakıcam bilmiyorum bende .belki de böyle iyi birakmamaliyim . bilemiyorum.yanimda yatınca emerek uyuyunca o da mutlu bende mutluyum .benden ayrı beşik de yada yer yatağında yatınca bı değişik geliyor bana bebeğimde uyumuyor.napmaliyim.bu duruma nasıl çözüm bulmalıyım yada böyle mi devam etmeliyim.gecrekfen bilemiyorum