Ececiiim
Ya bende yavaş yavaş kesmeyi düşünüyorum. Şuan 6 aylık gündüz uykusu düzenli bir sıkıntımız yok gece biraz bozulmuştu o da şimdi düzene giriyorda ilerde belki sorun olur diye bıraktırmaya çalışıyorum ama bende şöyle bişey var benimki sadece emip uyuyanlardan değil. Yani keyfine göre bazen kendi uyuyor bazen sallayıp bazen emerek bazende emip arkasını dönüyor pis pis yapıyorum kafasına göre takiliyor yani. Ama %70 emerek uyuyor.