Kevserakb O belirtiler baya uzun sürüyor ama patladığı zaman daha bir zor oluyor 😀 Ben kızım 3-4 aylık falandı öyle deli gibi herşeyi ısırmaya huysuzlanmaya başladığında tam 7 aylıkken patladı dişi daha beter huysuz oldu birde pişik ishal üstüne cabası ne zaman bitecek diye gün sayıyorum valla ortada sebep yokken morarana kadar ağlıyor keşke sadece kaşınsa