3.5 aylıkken başladık 8.5 aylığız ilk incimiz alttan patladı öncesinde 2 gün aşırı huzursuz iştahsız ve geceleri kıyamet koparırcasına ağlama krizleri oldu sonrasında anladık dişin patladığını rahatlatmak için genelde eline havuç veya salatalık dişlik veriyordum soğuk şekilde tetagil aldık doktor tavsiyesiyle çok uzun sürmese de etkisi oda baya rahatlattı bizim bebişi Allah yardımcımız olsun kızlar bir de ilk dişten sonra 2. Diş ne kadar sürede patladı bu 2 gündür yine huysuzluklarımız başladı bizim acaba 2. Diş mi patlayacak 🥰