aybikreis Ucansupurge Sağmayın, uyarı verirsiniz sütünüz artar, göğüsler sütü sağdıktan sonra tuvalete mi toprağa mı döküldüğü bilecek değil ya, hurafelerin en saçmalarından. Hormon testi yaptırın prolaktin yüksek ise doktor ilaç başlar zaten
Ucansupurge aybikreis Hiç sağmadım zaten emzirmeyi kestiğimden beri bende aynı şeyi düşüyorum😁 Randevu bulduğum an gideceği. Teşekkür ederim <3
Ucansupurge bademli_puding 😁 iyi bari stres yapmamışsin oyle düşün 😁 bende cekmedik 38de planli sezeryan oldum😇 kasilmalar vs oluyordu erken dogum riski vardi sancilar makinede çıkıyordu ama ben pek birşey hissetmemistim 😅
Ucansupurge Bett1 Cok tesekkur ederim boyle bir yorum gormeye ıhtıyacım vardi. Kesilmesi icin extra birseu yapmismiydiniz
Ucansupurge bademli_puding Evet 😁😁 vajinal dogum asiri korkutucu geliyordu sanci cekmek dakan. Benim canım bir tik tatli😀😀
bademli_puding Ucansupurge bende korktuğum için suni kabul etmedim benim canımda tatlı ama sezaryende kolay değil hatta ikinci sezaryenden sonra keşke normal doğursaydım dedim 🫠 bu arada tesadüfen gördüm de kızının adı Ayliz mi benim kızım da Aylis 😂
Ucansupurge bademli_puding sezeryan iyi ya ben memnun kaldim😁😁 bir daha olsa bir daha sezeryan derim 😁 evetttt ayliz ❤😍 bizde esimle aylis mi ayliz mi arasinda kalmıştık 😁😁 seslenirken konusurken genelde aylis derim bende kizdigimda aylizzzz 😁😁😁😁
Ucansupurge Bett1 Ya benjm sey dikkatimi cekti mutlu oldugumda, heyecanlansigimda vs akıyor. Uyarma, dokunma, mincirma gibi degilde. 🤷♀️ acaba diyorum ki kizim surekli göğsumun uzerinde uyur. Arada açar cici diye sever ve öper 😁😁 O etkiliyor olabilir mi acaba.
Bett1 Ucansupurge olabilir benim oğlum da öyleydi 😂 hatta malesef 5 yaşında kardeşi doğunca bıraktı bu durumu 2 aylık şimdi bir oğlum daha var onu emzirince bıraktı dokunma durumunu
Umisko Ucansupurge adet gecikmeniz var mı ? Prolaktin hormonu yüksekliğidir muhtemelen . Kadın Doğum uzmanı hap veriyor hemen geçiyor hiç endişelenmeyin . Ama ihmal de etmeyin derim , süt üretimi vücut için çok meşekkatli bir süreç , vitamin mineral depolarınızı kullanıyor neticede
Ucansupurge Umisko Aslinda adet gecikmem yok normalde pcosum var bu zamana kadar surekli gecikirdi +40gunde bir oluyor gibiydi. Dogumdan sonra duzeldi gibi. Kontrolle gittim hala pcosum ama adet duzeldi 🤷♀️ Cok haklisiniz bu açıdan hic düşünmedim surekli yorgunum surekli. Belki de bu yüzdendir
Aynenkanka Ucansupurge arkadaşıma çocuk doktoru şöyle demiş sütten keseceği zaman, sütünü sağ, sağdığın gibi lavaboya dök artık sütsüzüm de demiş. Çok ilginç ama o gün sütü kesilmiş 😵💫😵💫
Ucansupurge Aynenkanka Baya ilginç ama mantıksız da degil aslinda tamamen psikolojik 😁 dur bunu deniyeyim wc icime sinmedi ama bu olabilir 😁