Kizlar bir suredir aklimi kurcalayan birşey var.
Emzirmeyi bırakalı 5 ay oldu ve süt geri çekilmedi ve kendi kendine akıyor.
Ablamla konuştum 1 ay icinde çekilmesi gerekirdi dedi, annem ise olabilir yengenin hala sütü geliyor dedi (55yasinda).
Doktora gidip sormak istiyorum aslinda ama cocuktan bana sıra gelmiyor.
Anormal bir durum mu bu müdahale gerekir mi yasayan eden var mi Help! 🌸