Ayfa1608 smphlevn kına kokusu var mı peki ? Bide birden mi geçiyor kına gibi rengi açılarak mı geçiyor
Melek3452 smphlevn normlde cinler kina ykmislar derler Ama, melekler kina yakmis, anlami da iyi kotu bi anlami yok, bi sure sonra geciyor
smphlevn Melek3452 olabılır ınanıyorum tabi o kısmada inancım tam ama sürekli olmasından rahatsız oluyorum hep şüphe oluyor içinde bakalım cildiyeye bakıtacağım gün gelsinde.
Ayfa1608 smphlevn benimde lohusayken ayak parmağımda vardı ve bildiğin kına kokuyordu zamanla kendi açılarak geçti normal kına gibi. Merakımdan sordum ama senin baya varmış geçer inşallah geçmiş olsun:)
Ayfa1608 SistemYavasAmaCalisiyor 2023 yılındayız diye hocalar yok mu? Doktorlardan önce mi vardı hocalar ? Doktorluk işler ayrı hocalık işler ayrı.
smphlevn Tombikdonerartikcokpahali neye göre dediniz bunu bılmediğimden soruyorum eşimden önce aralarda da bende olurdu elimde ama ta bekarken. Oda küçücük elimde olurdu. Böyle sürekli ve sıvama gibi değil. Belkide bende varolan ona geçti. Peki tehlikeli bir mantar mı internette organlara bulaşabılır vs falan diyor.
smphlevn bebedoormom4 çok teşekkürler ama herhangi bir şey kullanmıyorum belki güneşin etkisinden öyle gözükmüştür😊
smphlevn Ayfa1608 evet benim geçenlerde oldu işte azalmasını beklerken bir sonraki gün komple böyle uyandım deniz suyuna girince azaldı biraz bugun hala biraz var yarına oda geçer üstelemezse inşallah
smphlevn tombikbebe doktora gittim bugun. Alkolle silelim çıkacak mı dedi sildi ama çıkmadı. Cildiyeye sıra aldım bekliyorum. Doktora şaşırdı bilmiyor böyle bir şey. Yorumlayamadı
Melek3452 smphlevn benimde hamileligin de cok olurdu, 2 gunde bir olurdu. Ama siz yinede bi guzukun tabi
-SweetPanda- Masalkizinannesi Canısı internete gir bak bakalım mantar hastalığı nasıl gözüküyor yani ben pek mantara benzetemedim, tabi yinede doktora görünsün.
smphlevn -SweetPanda- peki iki günde bir oluyor dizler falanda buna dahil baldırlarımdan aşağı akmış gibi? Süreklimi haksızlığa uğruyorum acaba😊