Yineben Oylesinebirisi valla durum yok canım param biraz kenarda var beni 100 lira zengun de etmez fakir de etmez. Kargo benden olsun sen bana 80 e sat kargoda 30 lira falan tutsa insallah fazla tutmaz 😂😂😂 sağlanmıdır ama.
Oylesinebirisi egee_momm canım 100 veya 150 tl ye vermeyi düşünüyorum mont da aynı fiyat ikisi 300 tl var aklımda