Oylesinebirisi Merhaba arkadaşlar çok güzel kullanışlı bir mont var elimde oğlum çok kullanamadığı için satıyorum. Fiyatı birlikte belirleyelim
Yineben Oylesinebirisi valla durum yok canım param biraz kenarda var beni 100 lira zengun de etmez fakir de etmez. Kargo benden olsun sen bana 80 e sat kargoda 30 lira falan tutsa insallah fazla tutmaz 😂😂😂 sağlanmıdır ama.