Birprensesannesiii3850 selamlar, yenidoğan da ben de yaşamıştım hem meme ucu yarası hem mastit. Öyle şiddetli mastit değildi ama can yakıcı bir şey. Ben doktorumun önerisi ile ılık duş aldım, hani bu içi mavi jelli sıcak/soğuk kompres zımbırtılar var ya onlarla ılık masaj yaptım, elle masaj yaptım (mems masajı önerileri var YouTube’da) sağım yaptım, bunlarla azalıyor, azalarak da geçiyor. İleri düzey mastitler Allah korusun tıbbi müdahale isteyebiliyor.. ama önce bunları deneyin bence.. acil şifalar..