Kızlar 1 ay oldu dogum yapali gogsumde agri basladi once hastaliktan dolayi doktora gitmistim onada baktirdim ama o zaman sislik vs yoktu şuan ucu sertlesmis ortasinda ki pembeligin ora beyaz ve kahverengi olan yerler de soyulmuş kaşıntı da var ucunda birde koltugumun alt tarafinda agrı ve böyle nohut tanesi kadar bi sişlik fark ettim az once acaba mastit mi bebegimi o tarafla fazla emzirmemeye calisiyorum emzirsem sorun olurmu acaba nasil gecer sasirdim