Ece16 her hamilelik bir olmuyor yani ilk gebelikte çok ağrım sızım olurdu yürüyemez sürekli yatardim ve doğumum çok kolay geçmişti ama ikincide aşırı mide bulantısı çektim ağrım sızım yoktu hiç oturmadim sürekli hareket yürüyüş yapmama rağmen ikinci normal dogumum zor geçti . Valla yenidoğandan çok büyük oğlum çok yoruyo beni , aşırı huysuz ve hırçın oldu . Evet ilgi ister istemez azalıyor maalesef yenidoğanla daha çok ilgilenildigi için , sürekli emzir gaz al vs . Ama geçici süreç öyle düşünüp kendime kolaylık sağlıyorum .