Ece16 2.çocuğu asla istemiyorum diyordum her seferinde bebeğim 6 aylık ve bugün hamile olduğumu öğrendim ne yapıcağımı hiç bilmiyorum 😞
Deletedmom_73 Ece16 Korunuyor muydunuz? Hiç bir zaman büyük konuşmayacaksın, çünkü ne dersen başına geliyor hayırlısı buymuş demek ki.
Nursena0606 Ece16 bu kadar kesin bir isteksizlik varsa korunacaktınız. Ben ASLA istemiyorum ve iki kez spiral taktırdım. Eşim de korunuyor. Ciddi bir konu sadece geri çekilme, prezervatif güvenmem yani
amansallagitsin Ece16 Allah takdiri vardir bunda bi hikmet uzulmeyin ama buyuk konusmamak lazim banada sorarlar bende 4 5 yasina gelince insAllah diyorum Allah buyuk saglicakla buyusunler herseyde hayir ser aramak lasim ole dusunun 😊
naynini Ece16 olmaktan korktugum yer… Allah korusun🤲🏻 Allah yardımcın olsun… Beraber büyürler ne guzel 🥰
Ece16 Deletedmom_73 hapla korunuyordum ara verdim spiral taktırcaktım adet kanamasını bekliyordum o esnada hamile kaldım
Ece16 Nursena0606 korunuyordum hapla hap iyi gelmedi bana kesintisiz 4 ay kanamam oldu doktorumda hapa ara verelim dedi o sırada eşime biraz korun sonra spiral taktırcam bak bişey olursa günahı senin boynuna dedim ama bikaç kez korunmadı ve olanlar oldu
PamukPrensesannesii Ece16 Bile bile lades 😄 bebeğiniz daha çok küçük. Allah yardımcınız olsun ne diyelim 🙏
Nursena0606 Ece16 anlıyorum. Ama eşinizin umursamazlığına anlam veremiyorum. Siz dikkatli olacaksınız artık.
Birdunyabircennetannesi Ece16 Eeee o zaman normal değil mi hamile kalmanız Gerçekten istemiyorsanız tedbir mutlaka almalıydınız
Bal_prenses Ece16 Hayırlısı olsun diyelim kardeşler beraber büyürler bi bakımdan böyle düşünün bundan sonra dha dikkatli olursunuz sağlam bir korunma yöntemi ile.. 🌸
Birdunyabircennetannesi Ece16 Yani bende böyle 1 kez hamile kaldım ve sonra kendi tedbirimi kendim aldım Geri çekilmeyle korun dediniz sanırım buda korunma yöntemi değil bu arada buda risk 🤷
Yarim_Kilo_Kiyma Ece16 Hayatın doğal akışı zaten belli. Eşiniz bile bile lades demiş. Fazla lafa gerek yok.
Yigitinannesiii6 Ece16 benim olaya dönmüş bende ne yeminler etmiştim asla asla diye dolanıyodum oğlum 7 aylıktı hamileligimi öğrendiğimde. Şimdi ikinciyi doguralı 13 gün oluyo 😊✋
Ece16 Yigitinannesiii6 nasıl peki zorlandınız mı ? Benim hamileliğimde çok kötü geçiyo ve sezeryan olmustum dikişlerim sorun yaratırmı diye korkuyorum , kızımla ilgilenemem diye korkuyorum