Maco_44 Ayy inanmiyorum ciddimisin 😌walla iyi cesaret edip beklemişsn ben korkuyorum işte bekleyince mi riske atıyorum yoksa acele edincemi diye ikisi arasında gitgellerdeyim ama kuzum ben 4 5 tane ayrı doktora gözüktüm hem özele hem devlete gittim hepsi de hemen hemen ayni şeyi söyledi hatta bugün tekrar gittim hicbsy gözükmüyor bomboş dedi alttan muayene etti 1 hafta sonra tekrar gel dedi beta değerlerin normal bi şekilde düşüyor dedi sifirlanmasini beklicez 1 hafta sonra yavaş yada hiç düşmemişse iğne yaparız dedi