ekin_ yarin gidicem mutlaka yazarım sana çok sagol Allahim razı olsun gülüm suan birileriyle konuşmaya derdime derman olmalarına o kadar ihtiyacım varki anlatamam kimse bilmiyor kimse doğru düzgün bisi demiyor her gittiğim doktor ayrı şey söyledi kafam allak bullak oldu kime neye inanicami şaşırdım inanki birilerinin beni anlaması benim için çok önemli en azından başından geçmiş beni anlıyorsundur herkese herseyi anlatamiyosunda