Janss Sasah1441 İçerisindeki meteryaller böbreklerden süzülemediği için sürekli kullanımı önermeyenler de var . Gerçi bununla ilgili yapılan bi çalışma yok ama bazı yaşanmışlıklar okumuştum . Ben de ara sıra mayalayıp veriyorum , belli oranda normal suyu zemzeme çeviriyor imiş 😌
Sasah1441 Janss ay evet canım aslında bende biliyordum ve hiç aklıma gelmedi bile 😔 tesekkür ederim uyardığın için biraz araştırayım
Janss Sasah1441 Ben de buradan öğrenmiştim . Araştırdım kendimce ama yeterli veri yok 🙇🏼♀️ Yine de haftada 1 falan buzluktan çıkarıp veriyorum şifa niyetine 😌
Pnarr_ Ysglsm içmesi için fuska alıyorum mama içinde arıtma suyunu yada bir marka su alıp kaynatıp öyle kullanıyorum
Ebruko Buse_ Ftmgktg erikli su da yüksek oranda alüminyum var. Su alırken buna dikkat edin. Alüminyumsuz su alın mutlaka.
Muhammedtrn Ebruko 🥺 bunu ilk kez görüyorum. Hiç araştırmamıştım. Bidaha erikli almayız artık. Bilgi için teşekkürler 🤗
2YildizAnnesi Ysglsm tatil, yolculuk, gezmede fuska'yı veriyorum. Evdede damancana suyunu kaynatip iciriyorum.
Muhammedtrn Ysglsm erikli çok güzel. Bazende a101 kendi suyundan kullanıyoruz. Bölgeye göre markaları değişiyor sanırım burda dalga markası satılıyor en çok bunu kullandık. Ama nedense kaynamış olarak pek vermiyorum bişey olur mu ki acaba 🤔
Ebruko Muhammedtrn Ftmgktg Tüm markaları tam olarak bilemiyorum ama Abant su da yok mesela. Suların etiketlerinin yan tarafında bir çizelge var. Orada yaziyo içerisindeki alüminyum miktarı. TE(tespit edilemedi) veya 0 yazması gerek. Su alırken dikkat edin 🌸
teachersrn Ysglsm ben 6 aylıktan beri fuska veriyorum şu an 19 aylık, eşim ne zaman bizle aynı suyu içicek diyip duruyor 😄
Ebruko Ftmgktg gerçekten mi . Geçen sene spora gittim oradaki spor hocası söylemişti birlikte baktık ve yüksek oranda alüminyum vardı. Şaşırdım şimdi. Demek ki artık yok 🤷🏻♀️ neyse siz yine de alırken dikkat edin 😀
teachersrn Ebruko bence de erikli sudan metal tadı geliyor, bir kez almıştık yıllar önce, içemedik, gürpınar suyu tavsiye ederim tadı çok güzel bence