Ysglsm Bebeğim 5,5 aylık henüz hiç su vermedim bugün doktor kontrolünde doktorunuz artık vermeye başlayabilirsin dedi hangi marka su veriyorsunuz? Bebek suyu olması sizde önemli mi yoksa hazır herhangi bir suyu kaynatıp mu veriyorsunuz?
Deletedmom277 Ysglsm İlk zamanlar Cam şişe su veriyorum 1 litrelik olanlardan alıyordum. Kaynatmadan direk veriyordum. Şimdi büyüdü günde 1-1.5 litreye yakın içtiği için buzdağı cam damacanadan veriyorum
Janss Deletedmom277 Evet var ama ben hiç kullanmadım . E-bebekteki petlere suluk başlığı gibi aparatı var, takıp veriyorum . Hatta şimdi baktım 15L cam da var .
Kumrununtanesi Küçükken fuska kullandım.E bebek den.Sonra hayat su civil den.Fırsat buldukça yine gidip alıyorum ama almadığım zamanlar Erikli veriyorum
Deletedmom277 Janss Ben buzdağı iyi diye biliyordum hatta birinci sırada o var diye biliyordum ama meğerse Fuska’ymış. Sen yazınca tekrar baktım. Ayşe alerjik bir bebek olduğu için doktor suyun bile en iyisini içecek demişti. Gerçi aralarında çok fazla puan farkı yok ama yine de Fuska alayım. Teşekkür ederim yine bana güzel bir bilgi kattın☺️
Buse_ Ysglsm genelde fuaka içiyor bazen elimin altında olmuyor erikli su içiyoruz biz ondan veriyorum fuskayı direk veriyorum ilk zamanlar kaynatıp vermiştim
Ebruko Buse_ Ftmgktg erikli su da yüksek oranda alüminyum var. Su alırken buna dikkat edin. Alüminyumsuz su alın mutlaka.
Janss Deletedmom277 Şifa olsun Ayşe kuzuma .❤️ Cam damacana alırsan nereden olduğunu bana da yazar mısın ? Hiç rastlamadım çünkü 👀
Deletedmom277 Janss Ben bulunduğum semtte ki bayilerden temin ediyorum. Buzdağı bahçeşehir de var ordan getiriyorlar. İnşallah Fuska suyunda vardır bayisi. İnternetten satışları çok olmuyor cam olduğu için. İnşallah sende bulursun ☺️
Janss Deletedmom277 Burada su bayiisi bile yok . Belki internetten alacaksındır diye düşünerek şeettimdi . 😋
Deletedmom277 Janss İstanbul’da oturmanın zorlukların yanında böyle ekmeğini de yiyoruz ( uygun emoji bulamadım)
BesteArya Ysglsm 6 7 8 aylikken e bebekten fuska alip veriyordum. Sonra kendi suyumuzdan vermeye basladim buzdagi. Hic bi zaman da kaynatmadim
Janss Sasah1441 İçerisindeki meteryaller böbreklerden süzülemediği için sürekli kullanımı önermeyenler de var . Gerçi bununla ilgili yapılan bi çalışma yok ama bazı yaşanmışlıklar okumuştum . Ben de ara sıra mayalayıp veriyorum , belli oranda normal suyu zemzeme çeviriyor imiş 😌