bademli_puding ben bebeğim doğmadan hışırtılı kitaplar almıştım onunla başladım etrafa bakmaya başladığı zaman sonra 10 sn dikkatini verse bile kitap okudum şuan 9 aylık kitap gördüğü zaman çok seviniyor ve okuduğum zaman beni dinliyo eline alıp sayfalarını çeviriyo