Znpmd amin Allah gerçekten kimsenin başına vermesin. Benim oğlum 1 buçuk yaşındayken aynı şekilde 37,5 ateşle havale geçirdi. Ben havale olduğunu anlamadım başka birşey sandım çünkü havalenin çok yüksek ateşle olduğunu sanıyordum. Ambulansla hastaneye kaldırmıştık, 12 saat kadar hastanede kaldık çok şükür bir daha olmadı inşallah olmasın da.. doktor ne yaparsan yap engelleyemezdin, biz de engelleyemezdik dedi. Oğlum şuan 32 aylık bin şükür sağlıklı. Aklınıza kötü şeyler getirmeyin. O günden beri ateş dendi mi ben bi fena oluyorum. Çok geçmiş olsun.