Znpmd Geçmiş olsun benim kızımda 1 yaşında havale geçirdi Şuan 17 aylık oldu ,kızımın hiç bir rahatsızlığı yoktu gece aniden ateşledi sabaha kadar surup ,fitil,duş aldırıp düşürdüm sabah hastaneye götürmek için hazırlanırken aniden havale geçirdi çok kötü oldu kuzum Rabbım tekrarını kimseye yaşatmasın hiçbir anneye inşallah aynı kısa sürede hastaneye götürdüğünü icin 5dk sürmüştü havalesi doktor basit atesli havale diye söyledi tedavi altına alındı bir gün hastanede yattık şükür tekrarlamadi o gün ateşi de yukselmedi taburcu olduk doktorumuz tekrar yaşarsanız bu durumu bebeginizi yan yatırın ağzını dilini açmak için uğraşmayın suya sokmayın artık o nöbeti geçirecek yaptığını zhic bir müdahale fayda etmez ambulansı direk arayıp hastaneye getirmesini sağlayın dedi ,hiç bir soğuk algınlığı ilaçlarını kullanmiyacaksiniz dedi hastalanacagini hissettiğiniz zaman umca solüsyon vermeye başlayın tamamen bitkisel bi damla hasta olmasını engeller dedi ateşinin çok yükselmesini beklemeden surup verin dedi ben 37 geçince surup veriyorum hemen dolven çabuk dusuruyor bide pedifen