Aselin_Annesiii Benimde 3 buçuk aylık kızım var bende geçen gun şüphelendim negatif çıktı Allah’tan. Tek düşündüğüm kızımı emzirememek olmuştu. Testi beklerken ki vakit sonsuz gibi bir şeydi sanki 😅😅😅
Kocamdaaakocammm bencorapkadiniyim Ahh kuzum en kısa zamanda inşallah Rabbım sana da hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏♥️ hersey gönlünce olsun 🥰❣️
bencorapkadiniyim Kocamdaaakocammm 2 buçuk yaşinda bebem var 1 tane daha olmasını gönülden istiyorum jdks😂
Kocamdaaakocammm bencorapkadiniyim Büyümüş 😍 inş en kısa zamanda olur ❣️ bende istiyorum da pek emin değilim 😅😅😅
Kocamdaaakocammm bencorapkadiniyim Benimkiler minnoşluktan cikali çok oldu aşko 😅😅 2 tane canavar var bende 😅😅 19 aylık ve 39 aylık 😂
Boncukkizim Nefesmihra geri çekilmenin bir korunma yöntemi olmadığını bir kez daha görmüş olduk hayırlı olsun ne diyelim😁