Zeyas00 noltası noktasına aynı durumdayız. Kahvaltı hazırlarken bile görsün sabırsızlanıyor ağlıyor. Kaşığındaki mama bitince ağlıyor hemen bi daha veriyorum. Derken ben aç kalıyorum. Ve bişry yiyen birini görğnce bile ağlıyor o derece. Eşim tarafı hep iri yapalı yemeyi seven insanlar. Hatta 6 yaşında kuzeni var obez şuan 50 kilo onu gördükçe çok korkuyorum bende yaaa. Benim oğlum 6 ay 7 günlükken 7 kiloydu ama o zaman tam olarak ek gıdaya başlamamaştık şimdi başladık beni mahvediyor