Selam kızlar.Oglum 9 aylık oldu.Ama inanılmaz iştahı var ve asla doymuyor doyma hissi yok adeta .Yemek, yiyecek görünce morarana kadar ağlıyor bağırıyor.Biz yemek yerken de aynı şekilde.Karnini iyice doyuruyorum ama yinede biz yemek yerken bağırıp ağlamaya başlıyor onada veriyorum ama gördükçe yemek istiyor ve ağlıyor bı sorun mu var acaba bilgniz var mı acaba