Ben geçen yıl diyanetin 4-6 yaş kursuna verdim.hem dini eğitim hem de normal kreş gibi. Önceki yıl elifba harflerinin yarısını ogretmistim oğluma. Kursta iki ayda Kuranı kerime geçti biiznillah.🤲 Çocukların bu yaşlarda dini eğitim alması çok mühim. Zira efendimizde 4yas itibariyle Kuranı Kerim ogretilmesini tavsiye etmiş. Tabi çocuğun kursta alacağı eğitimle evin içerisindeki dini eğitiminde pekişmesi önemli. Sanılanın aksine büyüyünce değil asıl bu yaşlarda bu dersleri almalı buyuduklerinde bizim bu yaşlarındaki kadar etkimiz olamıyor üzerlerinde. Tabiki baskilamadan,zorlamadan, “sevdirerek dini egitim” her zaman 🥰