Feraye_ niteliğine bağlı.
Oturduğum semtte dini eğitim vermeyen kreş yok, doğa koleji vs hariç. Onlar da tuzlu.
Benim verdiğim kreşte de vardı. Ben de acabası olmuştum.
Meğer sadece ilahi söylettirip hareket yaptırıyorlarmış.🫠
Cuma günü sadaka vermeyi falan gibi çok basit temel, ve güzel ahlaka dayalı şeyler. Herangi bir zorlama veya tamamen dini eğitim üzerine kurulmuş bir sistem yoktu.
Sizin de Bahsettiğiniz böyle bir şeyse korkmaya gerek yok, her kesimden insanlar bizim kreşe gönül rahatlığıyla gönderip memnun kalıyorlardı.
He ama Kuran kursu gibi bir şeyse cocuğunuzun yaşını durumunu kendi hedef ve öğretilerinizi en iyi siz biliyorsunuz. Burada her kesimden insan olduğu için ‘gönder/gönderme’ ler ona göre olacak.🤓