Ya bende de Arçelik marka var ama gerçekten bir anlık hevesle aldım . Herkes öyle aldı bence . Çok gereksiz görüyorum . Evinizde fırınınız varsa çok gereksiz bir alet . Tek yaşayanlar için öneririm ama fırın yerine kullanılabilir. Ama 2 kişiden fazla yemek yapamıyorsunuz . Temizlemesi ayrı zahmet , çok yer kaplıyor . Bence çok ihtiyaç duyulacak bir alet değil . Popüler kültürün abartılması diyorum .