Fusunf Zehrab valla ben almak istiyordum eşim kumtel almış sürpriz olarak kışın almıştı bayadır kullanıyoruz memnunum açıkçası ben çok güzel pişiriyor tavuk köfte falan
rindeesba Ben yasomi kullanıyorum pek duyulmadık Bi marka ama çok memnunum onun robot süpürgesini de kullanıyorum tavsiye ederim
Fusunf Zehrab mesela biz köfteyi içine koyuyoruz 15 dakika içinde pişiyor hiç tava falan uğraşmıyoruz hemen oluyor iyide pişiriyor çiğ falan kaldığını görmedim sadece yıkamasını sevmiyorum ben makineye atmıyorum 😃
Anneyim-a Zehrab kesinlikle iç kısmının tabanı plastik olanı almayın bende yol kv de var hep plastik kokuyor mutfak yemek arzum onun vatana gittiğimde sordum altı çelik olursa o sorun olmaz dedi söylemek istedim
printhelloworld Zehrab philips xxl bakır siyah renkli olanı kullanıyorum çok güzel ama temizlemekten hiç hoşlanmıyorum
printhelloworld baloglus parçalar makineye atılıyor ama kaplaması teflon olduğu için güvenemiyorum o yüzden elde yıkıyorum ve bulaşık yıkamayı hiç sevmem