Aybuke Kizim 41 haftalik, 3200 gr dogdu. 1 aylikken 4000 gr, 2 aylikken 4550 gr, 3 aylikken 5300 gr idi. Buna ragmen doktorundan, "kilosu sinirda" diye bir sey duymadim. Ki sizin bebeginiz benim kizimdan ne kadar kucuk dogmus. Yani cok sasirdim. Bebeginiz, duzeltilmis 2 aylik resmen. 2 aylik bebek ek gidayi nasil sindirecek ki? Daha anne sutunu/mamayi sindirmeye bile adapte olamamistir. Uzmanlar daha iyi bilir tabi ama 600 gr cok normal degil mi? 3. ayindan sonra da kilo alimi duser. 4. ayda 500 gr, 5. ayda 400 gr, 6. ayda 250 gr aldi. Doktoru 5. ayi bitince tadimlara baslamamizi tavsiye etmisti ama ben 6. ayi bitince baslayabildim ancak. Su an 6.5 aylik.